Tisdag! :D FÖRLÅT! IGEN!

hej på er ! jaa jag ber igen om ursäkt jag borde få skäll över att inte ta hand om min blogg :O! hursom helst jag har varit hemma för att min hemska mens stoppar mej D:! ush jag verkligen hatar mens, fick veta också att idag har en som heter Thanasis Vengos har dött han är en grekisk komiker gjorde jätt roliga filmer han var min favorit när jag var liten så är ju lite sådär nu över att få veta att han är död. Min mamma berätta också att han grätt över att han va döende efter som han ville göra fler filmer (Stackare) :( Just nu sitter jag och väntar på Big Brother JAPP! jag kollar på de programet :P jag älskar gurkan men hatar madde .. eller kanske inte hatar men tycker att hon förtjännar att lämna huset :O! aja nu ska jag ner o äta puss på er hejdå <333

R.I.P. Thanasis Vengo, Du var en väldigt duktig skådespelare älskade dina komedier :) <3
du kommer alltid finnas i våra hjärtan<3

vill ni veta lite om han så kan ni läsa det som står där under :)

Thanasis Vengos var en grekisk komisk skådespelare på film och teater. Han spelade i 126 filmer, 52 av vilka som spelare och hade riktat (Starring samtidigt) ytterligare sju filmer. Anses vara en av de mest populära komikerna i den grekiska film, och tills nyligen fortsatt att visas i filmer, tv och teater.
Född i Pireus i Faliro, den 29 maj 1927 av Bill och Evdokia Vengos, vilket var det enda barnet.
Thanasis Vengos, som låg på sjukhus från och med december 19 maj 2010 i Critical Care Unit av "Red Cross" eftersom stroke episoder.
mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0