Music is my soul.

hej/godmorgon :) 

kunde inte blogga efter att jag varit på matchen efter som ingen data var ledig + att jag var trött men aja, kan ju berätta vad som hände på matchen. Tyvärr förlorade Bois med 2-3 men det hände en rolig sak, en spelare i bois höll nästan på att göra självmåll haha ! som tur va så märkte målvakten det xD men många spelare trilla o slog sig en knockade huvet med en annan (aj säger jag bara) :( men sen åkte jag o pappa hem några minuter innan, när vi kom hem åt jag tvättade lite min fågel, sen gick upp o kollade på Bigbrother Föresten! jag är sur att dom nominerade Gurkan, katarina och peter ! Dom gör så att bigbrother är roligt okej kanske inte direkt peter men ni fattar :o madde borde åka förlåt men hon borde det, anars blir det bara för tråkigt D:! 

idag vakna jag av en konstig dröm (verkar som att jag har alltid konstiga drömmar) har duschat och ätit frulle, och snart ska jag till josefin vi ska vi köra nåt som kallas pirates of the caribben maraton ska bli spännande :) vet inte vad det är men jag ska också sova över hos josefin så kommer kanske inte blogga mer idag. Men nu ska jag fixa mej o åka puss på er och ha en trevlig helg :D!



Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Hahaha, det innebär att vi ska kolla på alla filmerna!:D

2011-05-07 @ 14:59:11
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0