I got over you <3

Hej gör lite sent blogg inlägg igen <3

jahapp det är torsdag idag, och snart FRIDAY XD ! haha skolan var faktiskt rät kul idag. Gjorde ett engelskt nationellt muntligt prov på morgonen jag fick VG! (woooH) gissa om jag var glad haha, sen efter skolan skulle jag och Josse träffa UNF (UNF är typp en clubb där bara nykterister är medlemar dom är typp "emot" alcohol) vi träffa dom vid torget en sak bara: jag har aldrig sett så många poliser ! HIF och BOIS skulle ju spela idag men det viste inte jag o josse haha XD ! vi gick till en pizzeria o chillade där och skratta det var jätte kul :D sen nu ska jag ringa en kille ;D ojoj <3 hörs sen puss på er<3



HAHA min pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0