Måndag !

TjAbBa!!

har en skit bra nyhet !! min morbror ska .. GIFTA SIG! (naww) dom är jätte söta tillsammans :D dom kommer gifta sig i maj :D GRATTIS ! jag har också beställt en klänning som jag ska ha på mig då ska hitta ett linne till den och snygga klackar ;), idag har det inte varit så mycket var i skolan och sen stack hem till Josse! just nu är jag hos henne :P Hon är världens bästa :D! jag och josefin är världens bästa vänner ! vi har aldrig bråkat och det är ju skit bra !! vi har varit vänner nu i 1 år :P snart två år :D ! Nu ska jag kolla runder lite i bloggar :) hörs sen   Kram<3




Det här är klänningen jag ska ha på mig på bröllopet, vad tycks?


fast den kommer bli i en annan färg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0