IPHONE 4!!!!

hejsan gullungar :D!
har precis vaknat och känner mej utvilad, Tack för den roliga kvällen igår (: Igår var det ju sofies fest :D jag fixade mig sen gick jag hem till Josefin för att se mellodifestivalen, Grattis Eric Saade hans låt var faktiskt bra :) och jag är jätte nöjd över att han vann :) efter vi hade sett mello.. åkte vi till Sofies fest det var kul där! sen när jag kom hem kännde jag att jag skulle svimma på golvet för att jag var så trött :O Jag ska också på min morbrors bröllop i maj , så jag måste köppa en fin klänning :) juste! varför jag har skrivit Iphone 4 på min rubrik är för att .. JAG SKA FÅ EN IPHONE 4!!!!!! gissa om jag är glad !! tack pappa :D ! men nu ska jag äta frukost vi hörs kanske senare :)!




hehe så såg man ut igår :p


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

sööötis!♥

2011-03-13 @ 22:49:53
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0