I NERD YOU ♥

haha japp, i neeeerd you :D ♥ på nåt konstigt sätt tycker jag att nördar är coola ;D men jag skulle nog inte vilja se ut som en haha xD ! men jag gillar att ha glasögon (WUUUT!) japp jag gör det men inte vilka glasögon utan såna STORA !! Det där med min header ska fixas men det går inte nu för att photoshopen funkar inte så får vänta :P  just nu så smsar jag lite och lyssnar på Jay smith - here without you den är jätte bra tycker jag :D och föresten ska jag se han på karnevalen :D jaaaaaaaaaaaaa! XD  jag ska se The ark nästa söndag med Josefin kommer bli jätte kul :D imorgon ska jag på Sofies fest för hon fyllde 16 år i torsdags GRATTIS IGEN! :D! kommer också bli kul! ... JUSTE!!! gissa vem som fyllde år i tisdags joo JAG!!! jag är 16 år nu :D hiihihihi jag har fått kläder :D kommer fota dom snart och lägga in dom aja det var ALLT för mej tror jag hahah xD så vi ses senare puss o kram :D!


suddig bild men ni vet ju att mobiler inte tar bra bilder XD det gör iallafall inte min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0