crazy day at center cyd :D!

japp :D! jag och Josefin var på center cyd i tisdes och jag tog massa foton :D det var jätte kul där! <3



vi väntade på bussen till drottninggatan, men vi missade den som kom :( så vi fick vänta i kylan buu !


så vi tog roliga bilder för att tiden skulle gå snabbare :D! hihiih (josse: PIIKABOO)


sen kom 1:an som körde oss till drottninggatan och vi fick vänta igen tills när gula bussen kom xD på denna bilden sitter vi redan på gula bussen :D! (Y)


haha nej jag sover inte xD jag spelar på Josefins mobil xD och lyssnar på musik :D!


haha, tror att josse hade lite tråkigt XD!



Jag och Josse träffade vår pojkvän :D! naww puss puss älskling<333 xD


vi började med att äta en cheese burgare på Mc. :D!  (yummy XD)


kolla va cool josse är :D!


namm namm namm,:D


Sen gick vi till New Yorker


Så här såg jag ut , fast jag hade inte taghts dom hitta vi i newyorker ;D

MEEE!!!! :D fotar lite i omklädningsrumet xD


Jag och Josse :D! josse hitta en jätte fin tröja och jag hitta en fin kofta :D!

Vi hitta också taights :D

sen gick vi in på bokia:D!

jag hitta två Justin Bieber böcker detta är en av dom xD ! kolla vilka snygga minner han gör :D!

sen gick vi in på Gina! :D

josse verkade hitta nåt ;D

efter det gick vi in och kolla i kappahl :) det är josse som e framför mig haha xD ! såklart så var vi i andra affärer också  :P

nu va det dags att åka hem )':

josse köppte en söt ring :D!!

NOOOOOOOO!!! bussen som vi vänta på var en "c" buss den åker nån annan stans D: och bussen som skulle komma efter "c" bussen skulle komma 19:53 nåt :O josses kort varade bara till 8 :( så vi ringde min pappa och han kom och hämta oss :D! YAY!!

jag och josse tog bilder medans vi väntade på min pappa :P

snygga byxer :D


TITTUTTT xD


hehe, aa det var vår dag i center cyd :P nu ska jag sova för jag är  trött :) puss och kram hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0