tillbaka<3

hej ewe här :) jag har börjat blogga igen , jag har inte haft als tid med att blogga men tänkte göra det igen :)

idag hände det en tråkig sak jag skulle dansa men så trampa jag fel så jag trilla o skada foten men jag är okej :) 
när jag o min pappa var på väg hem från sjukhuset så sog vi att busshålplatsen var borta när vi tittade noga på platsen så fanns där blommor och ljus .. när jag logga in på lokaltidningen för att se vad som har hänt så stod det att en man i 75 åldern hade blivit på körd. Här är artiklen:


Äldre man påkörd i busskur - avled omedelbart av skadorna

LANDSKRONA. Sent igår kväll körde en personbil med fyra killar in i en busskur på Löpargatan i Landskrona. En man i 75-årsåldern som väntade på bussen dog i olyckan. 

- Personbilen körde rakt in i busskuren. Det blev en kraftig kollission och mannen avled omedelbart, säger Marie Persson på polisens länskommunikationscentral.

Mannen hade vid tillfället sin hund med sig och även hunden skadades och fick föras till djursjukhus.

Smet men kunde hittas
Efter olyckan avvek de fyra killarna från platsen. Men de hade setts av flera vittnen och kunde med hjälp av polisens hundpatrull hittas och gripas. Killarna, som är i 18-20-årsåldern, är nu misstänkta för grov vårdslöshet i trafiken samt grovt vållande till annans död. Det kan dock komma att röra sig om fler rubriceringar.

- Vi har tagit prover på männen för drograttfylleri och rattfylleri, men vi har inte fått resultaten ännu, säger Marie Persson.

Två av de fyra killarna har sedan igår kväll körts till sjukhus för lindriga skador. De övriga två sitter anhållna.

Olyckan inträffade klockan 22.40 på torsdagen.



riktigt hemskt ! men ja nu ska jag äta middag , ha det gött hejdå<3!

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Förresten, jag kom på att jag cyklade förbi där precis innan det hände ju! o:

Du vet, vi cyklade hem till dig. Sedan cyklade jag hem! Det måste ha hänt precis efter att jag kommit hem! o:

2011-07-09 @ 18:53:06
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0