FREDAG !!!

hej hej :D!
jag och min pojkvän firrade en vecka igår haha, det var jätte kul :D!!!, vi träffades först vid stationen och sen gick vi till Mc. och åt, sen när vi hade ätit färdigt gick vi till stan o hade kul där, sen var vi med Andreas och Emelie :D det gjorde vi igår xD idag så mådde jag inte så bra så jag var hemma D: men jag ska ju också sova hos min älskling idag till på söndag så jag tänker ändå åka till han :) Det har inte hänt så värst mycket xD har ju varit sjuk på lovet som suger D: och måste leka nörd i skolan för att fixa iaf vg i allt xD ! (lycka till ) :o aja nu ska jag fixa mej o packa så ses vi kanske sen när jag är hos Tobbe ♥ :D hejdå ♥!




Kommentarer
Postat av: juliiaa

Och hur ser han ut? :D ♥

2011-01-16 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0