Torsdag !

hej på er alla :D!!

cha cha haha nej skoja XD som ni alla kanske vet så har jag o min kompis haft en månad tsm o vi båda har köpt presenter till varandra :D !! jag fick en mugg av han där det stod jag älskar dig och sen ett armband och ett halsband med ett hjärta  där det stod Im yours för ni som inte vet så har jag o min kille en låt tillsammans och den heter im yours :DDD!!! jag blev besviken på mig själv D: jag gav han ett silver kedja asså ett armband :( men han gilla ju den o det e ju det som räknas :D ! jag har inte  bloggat mycket mera vet inte vrf D: kanske ska sluta blogga jag vet inte vi får se D: ! men ska gå nu hejdå :D


(har bloggat i skolan ) :O


Kommentarer
Postat av: Linnea Bendfeldt

där står Alex?



Men på bilden och så står det tobbe?

2011-02-17 @ 15:19:29
URL: http://photoforyou.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin Borgman

Aw, du är så söööööööööt!!!!

2011-02-18 @ 13:41:56
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Julia

Nee sluta nt blogga, den e ju bra blogg, <3

2011-02-19 @ 09:53:28
Postat av: julia

Grattis till er båda, men när ska du ändra din header`?

2011-02-20 @ 10:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0