SPORTLOV!!!!! :D

Tjabba :D!

har tänkt på det jag sa D: jag ska inte sluta blogga :DDDD!!! WOHO !! fick söta komentarer :D TACK!<3 det där med min header Josse kommer ändra den snart :) och jag håller med det blir lite förvirrande XD! men jag ska ändra det :D just nu är det lov (SKÖNT) jag väntar på min älskling just nu :D han ska sova här tills imorgon sen ska vi till centercyd :DD ! sen efter det ska vi hem till han :)! jag ska sova hos han till på lördag så kommer va hemma på söndag :D! har sovit hos Josefin :p det var kul :D sen i fredags så var jag med Tobbe,Lucas och Tim :D  (början på lovet) det var kul faktiskt :D men aja nu ska jag fixa mitt hår den kan inte fixa sig själv :O tänk så kunde håret fixa sig själv XD shit va bra det skulle va :D! aja nu ska jag fixa mej :D!!!

Love and Peace ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0