Im BACK :DDD!! nåt konstigt har hänt ! ?

hej hej :D!! 
Jag har inte kunat blogga på jätte länge som ni fick veta av Josefin. Men nu kan jag blogga igen :D MEN! jag kan fortfarande inte besöka några bloggar och det suger verkligen D:! men aja hoppas att det fixar sig, Iaf jag och min älskling har nu varit tillsammans i en månad och vi ska firra det hos han jag ska köpa present till han imorgon på centercyd :D jag har också haft nationellaprov den här veckan det var lätt :O jag trodde det skulle vara svårare ? jag har också blivit förkyld så jag hoppas att jag blir friskare tills imorgon. Jag kommer inte att kunna blogga denna helgen efter som Tobbes internet inte funkar så vi ses väl på måndag :D! <3333 ni får ha det så bra så länge hejdå <3333



ni ser! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0