:DDD

Heej :)
ja jag sitter fortfarande uppe XD ! det e bara för att jag chattar med adrian haha ! han fråga om en bild av mej så jag gav han det, efter en stund fick jag detta :O haha han e bara för gullig :)<33




(han har en bild på mej som visningbild XD ni som inte ser så har han skrivit "<---söta ewe" xD<333)

en liten kort text till min bästis adrian :)<3

Adrian
du är den bästa killkompisen man kan ha , det finns inga dåliga ord som kan beskriva dig bara fina ord C: Du är världens bästa bästis och jag skulle aldrig vilja ändra på det C: när jag träffa dej så var det som att du förstod mej :D vi båda förstår varandra <3 vi får alltid varandra att skratta :D och vi e alltid lika XD from topp till tå :O!jag kommer alltid finnas vid din sida bästis vad som än händer i vått och tort eld och vatten smärta o tårar kommer alltid ! jag kommer alltid ha öppna armar för dej ! jag kommer alltid att ha en vip axel till dej som du kan gråta över C:


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Men du är ju söt <3

2010-11-14 @ 14:30:44
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0