Mitt första inlägg :D<3!!

Hejssan!!!

Jag är en tjej som heter Evlina jag kallas för Eve/Ewe, jag är 15 år just nu ;O fyller 16 år 8 mars. Mina intressen är musik, dans och min söta pojkvän Alexander som jag älskar :D <3. Varför jag ville ha en blogg e för att jag tyckte det såg roligt ut när jag läste andras bloggar. Jag har en mamma och en pappa som jag älskar jätte mycket , jag har också två bröder. Jag älskar att sjunga och vara med kompisar :D , min musik smak är typ Rock, pop, hiphop, R&B, lite olika faktiskt :D vad mer ska man skriva ? :o Min blogg kommer ju såklart handla om mig och lite annat, jag e ny med detta så mina inlägg kanske blir lite konstiga haha, men men XD aa nu vet ni lite om mej. om ni har fråger, så fråga på jag kommer alltid att svara :D <33



Anars så är jag fortfarande hos josefin och tänkte pröva på att skriva min första inlägg.
men vi har inte gjort mycket vi har snackat ätit kaka "mums" :D och tittat lite på tv ,
men jag ska ändå hem snart. Jag är jätte glad att jag har en blogg nu ! STORT TACK TILL JOSEFIN!!!
för att hon fixa detta till mej :D<3 aja nu ska jag sluta va osocial ! hörs imorgon :DDD !



(visar en liten bild på mig och söta josefin :D)

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Ingen fara att jag hjälpte dig, jag hjälper dig alltid!

Förresten är du mycket söt ♥

2010-11-11 @ 22:25:12
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0