LÖRDAG!!!

tjossan ! :D
idag vakna jag av att min älskling smsade mej♥ . när jag vakna hade jag jätte ont i armen (konstigt) :O men jag kanske låg på min arm för länge haha, men anars har jag inte gjort så mycket :O  juste IGÅR SNÖA DET :DDD ! whooo ! det var jätte myssigt att titta ut o se när det snöade :D men anars så lyssnar jag på musik, just nu lyssnar jag på Micheal Jacksson - Man in the Mirror det är Josefins favorit låt :D! och jag håller med henne den är jätte bra :D men min favorit låt är Bruno Mars - just the way you are♥ efter som det är min och Alex låt hihih♥ men jag sitter o smsar nu ockå med Alex :) och ska snart va med en kompis ;P så vi hörs ♥♥

Ha det bra♥



jaaag :D

Jag och min söta Alex :D !♥♥♥

PS!
jag kan sen visa vad han smsa till mej igår som var jätte gulligt :D!♥ Jag Älskar Han!♥

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Ååh, man in the mirror <3

Om en helg träffar du alex, och jag drar till Idol ;)

Haha, Liam, han är söt!:D

2010-11-20 @ 17:54:31
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Juliah (:

jätte fin blogg :)

är allt bra med dej ? :)



2010-11-21 @ 12:29:20
URL: http://juliahhstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0