hoppsan !!! D:

heej ! <3
jag vet jag har inte bloggat på jätte länge!! men jag kommer fortsätta igen !
men iaf jag har varit upptagen o de och mått dåligt (mår fortfarande dåligt) jag har ont i min hals D:! inte bra men anars så chatta jag med min älskling precis :) han är jätte gullig♥ och jag älskar han grymt mycket ! ♥ men jag har ätit chockladkaka idag två gånger :O haha först i skolan sen efter skolan xD för josse var lite sugen haha ! men nu ska jag plugga lite med matten D: (tråkigt). Snart är det också jullov skööönt :DD!!♥  men aja ni alla bloggläsare får ha det BÄST !!! hejdå

 
en bild på mej som adrian har photoshopat :)♥

jag o josefin :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0