HAPPY NEWS :DDD !!!

TJEEENA !!!
Idag är jag GLAD !!! och nervös :O !! varför jag är glad är för att jag ska träffa min älskling ALEX!!! nästa helg !! haha han kommer då hit till Landskrona :D pirrigt ihihiFörlåt förresten att jag inte blogga igår jag hade ont i huvet och kände inte för att blogga men nu är jag bättre ;D annars har jag varit i skolan och ska snart va med Emelie igen hehe ;D men iaf nu ska jag gå o tränna på engelskan :O! kommer Kanske blogga sen hehe xD men aja ni få ha det så bra blogg läsare :DD!

bjuder på lite bilder :)<3 och musik :D!


haha :O

peace? :O

smile :DDD !

tadddddaaaa :D!!!!!! I LOVE ALEX ♥ c(=

Haha, e det bara jag som börjar lyssna på jullåtar? :P
älskar den här låten ♥


Mariah Carey - All i want for christmas is you♥

juste! jag hade ju fått ett halsband av Josefin (som jag tackar fortfarande, den är jättefin♥)
en bild på den :D! TACK IGEN JOSEFIN!

Kommentarer
Postat av: Amanda

nybloggare?

2010-11-18 @ 21:39:43
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

wie, igen fara ^^<3

2010-11-19 @ 16:34:48
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0