Godmorgon :D♥

heej, tänkte göra en kort inlägg :D! va söta ni är som komenterar så gulligt på min blogg :D ! blir jätte glad varje gång :D! Idag när jag vakna hade jag lite snöbolls krig med min pappa XD men det sluta med att jag fick mest snö haha :( han hade en spade det var drf XD ! men anars så ska jag träffa alex idag kanske :) hihih aja ni alla får ha det JÄTTE bra !! ! snart e de jul också !!! :D


SNÖÖÖÖ!! XD

see josse :D !!! jag har bevis att jag såg din skylt !!!  dålig bild men det e bara för jag fotade från tv:n :p!

(min kompis josefin var i malmö o såg idol o jag såg hennes skylt :DD !!!)

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Aaaw! ♥

Hoppas ni har det trevligt då!:D

2010-11-28 @ 14:19:23
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0