FARSDAG!!! :O Grattis pappa :3♥

hejssan :D!
jag vakna tidigt idag jag trodde jag skulle vakna senare, efter som jag var uppe till klockan 5 på morgonen nästan xD jag o adrian upp så länge :O anars så har jag ätit frukost o lyssnat på musik :O sen när jag läste på min kompis blogg kom jag på att det var farsdag (hon hadde ett inlägg där det stod farsdag) haha så jag blev helt stressad o bara stängde av datan o tog pengar tog på mej yterkläderna o cyklade till närmaste affär haha! jag viste inte heller vad jag skulle köpa det finns ju som sagt inte så mycket att välja :(  så jag tog lite snacks o dricka ..sen fick jag syn på blommer och dom fick jag gratis ;D haha tur jag hade ! när jag kom hem fick jag ett leende på min pappa inte för att han var ledsen eller nåt men ni fattar XD och en kram fick jag av han så nu sitter jag här o bloggar♥

vad gjorde ni till er pappa idag då ?


(blommerna jag gav han:D) Grattis pappa på farsdag :D !!


Green day - time of your life  ♥


juste den bilden på mitt experiment glömde jag att visa XDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0