Evlina har skaffat blogg!

Tjenixen pixen!
Evlina är min komips, och hon har nyss skaffat blogg! Just nu är det hennes kompis Josefin som skriver. Vi fixade till designen och sådant. Designen är en gratisdesign, lånad från någon sida, men vi har gjort om den lite. Gjort den mer personlig.
Evlina är en glad och omtänksam person! Det finns inget dåligt att säga om henne, om jag ska vara helt ärlig! Hon är även jättesöt, som ni kan se i headern!

Hoppas Evlina får många fina läsare som kommenterar flitigt (:

Besök också gärna min blogg; http://itsthemusic.blogg.se



Bild på mig och Evlina från förra fredagen. Hon sov hos mig, och vi kollade på Saw 3D på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0