En ROLIG!!! dag med josefin :D!!!!<3

Heeejssan hoppsan :D
ja idag har jag varit i skolan, o försökt att pröva på fokis frisyr, men det var inte så lyckat hahah. men efter skolan så var jag med josefin, hon skulle till stan för att köpa en sak till mej  för att jag hade köpt en sak till henne för att vi firrade att vi har varit bästisar i ett år haha xD hon e bara för gullig <333 vi gick in i bokia o busade där inne kanske mest jag hehe ;O ni vet den dandy planchen där finns ju en liten bild på andreas carlsson? jag rita en liten sak på han hihi :p (har bild på det)xD sen gick vi till espressohouse :O o pröva på kaffelatte för första gången :OOOO! asså för min del så var det Äckligt haha xD men det e ju för att jag inte dricker kaffe eller gillar kaffe xD haha så det var ju jätte lyckat av mej men vi åt också kladkaka med grädde (mums) :P sen när vi var klara gick vi hem hehe o nu e ja hemma o har lite ont i huvet :(

men iaf hejdå :D<3


 VI hitta en söt liten teddy björn :DD!

haha kolla va busig man kan va
(ritade en mustach xD)


kaffelatten xDD

mumsssss

min mun hahah kaffelatte mustach XD cp foto på min mun HAHA XD

josses mun :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0