EELLLOW :D

Ellow :D (heej xD
Idag vakna jag med ett leende (säger vi ) ahah men jag sov verkligen länge o e helt utvilad!! skönt :D sen efter en stund kom julia hem till mej o vi satt vid datan o bussa o sjöng till låtar :D vi gjorde också roliga video klipp ;D vi har ätit godis,ostbollar eller som jag säger det ost pungkuler ;D och druckit  cocacola :D (för vi e gottegrisar) stavning XD  men annars sitter vi o skrattar när jag skriver inlägg till  min blogg ;DD vi e bara söta små epic barn 8D  /julia hälsar att hon har ätit lakris/mussnoppar xD hahah xD ses sen söta små blogg läsare!
 




haha julia e lite blygg XD ! men ni killar som undrar hon e jätte söt och en underbar person :D !


rebound - hurricane
(älskar låten och videon e bara sååå kul :D ! videon e från Ana gina show)

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Trevligt att höra att ni har kul!:D



Rebound ♥

2010-11-13 @ 20:30:10
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0