Andra blogg inlägg ;D

Heeeeej ! :D

Idag har jag varit i skolan , jag gjorde expriment :D har ett foto på den ska kanske ladda upp den lite senare :D, men anars har inte jag gjort så mycket har varit hemma lite o suttit vid datan fick också höra att mitt ex dumpade hans tjej igår tror jag för att tydligen hade hon ljugit om allt .. :O hoppsan ! men ja det e ju lite privat xD men aja nu ska jag se om jag kmr vara med emlie idag ;D ses sen :D <333

/kram eve :3


(en liten bild på mej med en pappersbit i min mun haha )



Bruno mars -just the way you are <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Hehehe, du var med mig istället! :D

förlåt mig så väldigt för mitt uppförande på slutet.. var som sagt sur och väldigt irriterad på hur folk tänker nu för tiden.. <3

2010-11-13 @ 00:07:49
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

sv: Ja, jag vet :o men har är jätteball!:D

2010-11-13 @ 14:52:17
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0