Fick veta en bra sak :D..!!! ♥

Tjena ! :DD
jaaa vad ska man säga om den här dagen ! :O Den började med att jag hade en konstig dröm XD haha som gjorde så jag blev försenad .. (um..) XD men jag gick snabbt till skolan, kom ditt ..Blahh blaaa blaa blaa xDD !  !!! :O!!! jag kom på en sak som min lärrare sa till mig idag ! min lärare sa att vi skulle till malmö den 20 :D och ni kanske vet vem som bor där :) hihih ♥  ni som inte vet så bor faktiskt alex i malmö :DD ! så det blir helt awesome :D man får ju hoppas att jag kommer träffa han :D ! berättade precis för han om det :D han blev jätte glad (aww .. ofc att han blev haha ) XD men ja anars har det inte varit så mycket i skolan trännade också på lucian idag, jag och Josse bussade lite xD Sen gick vi till stan och prövade kläder :D ! Josefin köpte kläder på Gina  och sen skulle hon köpa kina mat :o Ni som kanske inte vet så gillar jag inte kina mat fast att jag inte har ätit det .. :O men asså jag vågar liksom inte xD det ända kinesiska maträt jag har ätit är vorullarna (eller hur de stavas) från skolan xD ! haha men sen gick vi hem till Josse o hade kul där :) Och just nu så har jag ont i huvet så jag ska gå och lägga mig :s godnatt allihopa och ni får ha det så bra !!! :DD nattti nattii ♥


en gammal bild på mig XD !

juste !
min system kamera kommer kanske på söndag eller nästa ELLER TIDIGARE :D !! woohoo♥

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Vad kul om Alex kan träffa dig den 20e, för då får ju jag också träffa han :D Hehe!

Hoppas din kamera kommer tidigare ♥

2010-12-09 @ 17:50:10
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Julia Jonsson

Haha, kul att ni ska till MALMÖ! Hoppas att du nt blir rånad... Haha men nee. Men seriöst ät aldrig kinamat smakar blää

2010-12-11 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0