SYSTEMKAMERA!!!!!!!!

HEJSANN!!!
Jag har fått en systemkamera !! och är SUPER DUPER ULTRA GLAD  !!!!
har fotat lite idag med kameran :D ! ska fota mer imorgon när jag är med Josefin ! :D Igår vann Jay Smith på idol ! jätte stort Grattis till han ! jag gilla ju han mer än Minnah ;D men asså han har en sjukt bra röst :D! och sen så kom Erik Grönwall med på tv hehe xD gissa vem som hoppade till .. Josse :p anars är det allt bra med mig :) och jag hoppas att det är bra med er♥. Just nu sitter jag och tittar på narnia (riktigt gammal film ) men kanske bra :P aja ni alla få ha det så bra så länge :D kram hejdå♥

 


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Wiie, är riktigt glad för din skull!♥

Vart ska vi vara idag och vart ska vi träffas?:D Jag måste duscha först bara ^^

2010-12-12 @ 12:10:54
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0