Snöööööö!

SNÖÖÖ O MERA SNÖÖÖÖ !

HALLo ! :D hur är det ?
 
iaf igår så glömde jag att blogga när jag kom hem eftersom att jag var med Billy , Kafia , Bea (Beatricia), det hände en kul grej också mellan Bea o Kafia (haha) Bea jagade Kafia för dom hade snöbolls krig (såklart) Bea hann i kap Kafia o puttade henne så hon trillade med ansiktet förre i snön som tur va så va det mycket snö o hon blev inte skadad ! guu va alla skratta xD ! sen gick hon hem för hon hade mycket o göra hemma. Så jag o Bea o Billy va kvar, vi gick hem till han o tittade på film o gick ut med hans hundar :D haha sen var vi med Nikola och Rasmus :) vi var på isen haha o jag halkade på rumpan haha har ont i höften haha xD men aja det var kul , nu ska jag in i ducshen och kanske va med dom igen :) hörs sen :D !♥


här är bilderna jag glömde visa er igår med emelie  :O!


haha, puss puss ♥

haha Eve: BUTT FACE XD !    EME : puss puss  ♥

nu säger vi båda heeejj dåååå ;D♥! 

ps. jag vet min kamera tog dåliga bilder bara för att jag har inte lärt mig än att ta bilder med den haha xD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0