Nått fel på blogg sidan :O!

heej :D
gör en liten skol blogg nu då :D igår kunde jag inte blogga för att jag inte kunde logga in på min blogg det var nåt konstigt fel på sidan, fattar inget sen nu när jag skulle in på bloggen i skolan så funka det ? XD men iaf hörde också att josse hade samma problem igår med bloggen men iaf skönt att få blogga igen haha XD ! just nu e jag på sista passet :D ska ha slöjd :O Vet ni vad jag märkte på min spotify .. det verkar som att jag har spotify prenium :O när jag klickade på uppgrade saken så stog det "du har spotify prenium"  (va?) fattar inte hur jag kan ha det, haha men aja :D nu ska jag gå. Har tagit lite bilder när jag var med Emlie som jag skulle visa för er igår aja visar dom när jag kommer hem :D ! ni får ha det så bra så länge så ses vi sen ♥ hejdå ♥


japp det ska jag göra nu xD eller mer lektionen !


är det bara jag som känner mig såhär ibland på lektionerna :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0