lucia :D!

hej hej ♥
idag har det varit lucia tåg i skolan o jag och Josefin var tomtar :) Ni kan läsa på hennes blogg vad som hände ;P Klicka här för att komma till hennes blogg :) Men sen så gick vi glada och busiga hem till Josefin, när vi var hemma hos henne så märkte hon att hennes mobil var borta :O så vi sprang ut o lettade som idioter på samma ställe hela tiden xD till slut gav vi upp för vi kunde inte hitta den als. Så vi gick hem till Josefin och tittade på film. Josses Styvmamma Jessica kom sen och sa att hennes mobil var i brevlådan O.  o ? haha Men vi fatta då att det var en snäll person som hade lämnat den där när Han/hon hitta den :D! JÄTTE SNÄLLT OCH TACK säger jag från josse haha xD ! men aja just nu sitter jag o bloggar haha (no shit xD) Nu ska jag gå och äta och ni får ha det så bra :D hejdå !!!<33


P.S. Glöm inte att säga vilken väska som är snygg ): ! ♥


Josse och Jag Haha♥ (Josse leker Andreas carlson) XD

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Hahaha, fin bild!:D Jaja, andras carlsson FÖR LAJF!!♥

2010-12-14 @ 10:56:27
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0