Just The Way You Are ♥!

Tjenixen !
Är det bara jag som gillar Hold my hand - Akon ft. Michael Jackson? Den är ju jätte jätte bra ! Men iaf just nu sitter jag och tittar på Idol (repris från i fredags) :D fortfarande glad att Jay smith vann :D En sak som jag inte fattar och skulle bli tacksam o glad om nån berättade för mig ?! såg en artikel i tidning att det var typ "sista " idol final för Andreas Carlsson ?? (va..) sen hörde man också att dom sa att det var sista sesongen ? kan nån berätta för mig vad dom menar xD. Just nu kollar min fågel sig själv i spegeln och flörtvislar xD haha (söt han är) . Aja jag ska duscha nu och sen ska jag vara med Josefin♥ :D ! så vi hörs sen :D!



juste jag tänkte köpa en väska till skolan men jag vet inte vilken av dom, hittade några som jag gillar :D !

kan ni kanske säga vilken som ni tycker e snyggast :)!?
1.

Den här väskan ? eller...?

2.

Den här ? eller..?

3.

Den här ?  eller ..?

4.

Den här ?     skulle bli jätte glad om ni berättade vilken ni tycker om mest :D




Ni som kanske undrar hur min fågel ser ut så bjuder jag en bild på han som jag tog med min systemkamera :D!







Michael Jackson Duet with Akon - Hold My Hand♥



Han kanske inte var min största idol, men han är en bra sångare och dansare♥ R.I.P. Michael jackson♥
hittade en jätte fin video klipp på youtube :) den e jätte bra <3

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

I den artiklen menade dom bara för detta året :p i och med det var final, var det sista gången detta året ^^

2010-12-12 @ 18:02:39
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

Alltså.. jag gillar alla.. Men om jag måste välja någon så.. Nej, vänta... Tycker INTE du ska ta den översta (: !

2010-12-14 @ 10:57:31
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att 4:an var söt :)

2010-12-15 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0