HOLLYWOOD !!! ♥ Glöm inte att kommentera vilken väska jag ska köpa ♥!

Hejssan
Varför det står Hollywood menar jag inte att jag ska till Hollywood ! xD fast att jag ändå vill det :( men iaf vrf det står Hollywood Jo det är för att Jag Är Galen I Den Låten ! Jag lyssnar sönder den låten haha ! Det är Michael Jackson som sjunger den låten :) Men iaf , Jag har bokstavligen blivit mossad som en banan i väggen xD haha så jag har blåmärken nästan överallt D: ush killar har sjuka lekar D:! och mina kompisar hjälpte inte mig xD (snällt) hehe. Hade Engelska prov idag :D FICK BRA BETYG hehe XD. AJA ni får ha det  super Bra !! Hejdå kram ♥


Glöm inte att kommentera vilken väska som jag ska köpa :)♥ 

1.
  

2.

3.


Den andra hel svarta blev utröstad. Tack att du kommenterade :D!♥


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Låten heter Hollywood Tonight :p hehe. Och sen har jag redan röstat!



DU BLEV VAD?!?!??!? Fy tusan, om jag hade varit där, fyyyyyyyy vad de hade blivit rädda!!! RAW!! Vem var det som gjorde det?

2010-12-15 @ 17:42:17
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

sv: awh, tack <3 Det berörde faktiskt. <3

2010-12-16 @ 12:53:19
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0