Hemma hos josefin ! :D

Hejssan !
Jag är just nu hemma hos Josse, och vi har varit i skolan och fått betyg och sätt på "julshowen" sen gick vi hem till henne och vi var med Viktor och hennes bror och hade kudd krig(haha). Igår så var ju jag och hela min klass i Malmö och var i tekniska museét :) det var kul för man kunde testa saker där , Sen fanns det också musik saker t.ex. ett piano golv (mer som en platta) höhö efter att vi hade varit där så gick vi ner mot Centrum, där fick vi göra vad vi ville så vi gick ner först till macdonals och där såg vi en liten kändis på brickan haha Andreas Carlsson , sen till massor av affärer haha, när klockan va 2 skulle vi hem tåget blev inställt men vi hittade sen en tåg som vi kunde åka hem med :D aja snart ska jag o Josse hem till mej för hon ska sova över (KUUUULL) :DD! Hejdå ni får ha det bäst !!


bjuder på mitt öga så länge haha  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0