♥Fortsättning♥

tjabba :D!
Idag har jag o min pappa pyntat mer :D! Granen är uppe och o jag sitter och tittar på vår stiliga gran haha xD !! sitter och lyssnar på musik också :D Det är jätte mysigt att sitta o titta på julgranar (jag vet inte vrf xD) men iaf jag hoppas att alla ni får det ni önskar er till jul :D! jag ska få en systemkamera den kommer om 1-2 veckor jippi :D jätte glad !!! det kanske inte e den bästa men den duger för mig :D! för dom bästa är ju nikon :O! iaf ska äta nu och sen in i duschen så ni få ha en varm o skön dag :D! ♥ kram hejdå♥


en liten bild på min gran xD!


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Åååh, vad kul att du ska få en systemkamera!:D Nu kan du ju ta snygga bilder hela tiden!;)



sv: HAHAHA, nej!! x) Men du är för söt som tycker så <3

2010-12-05 @ 19:30:06
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0