2 december :DD! (en text till josefin också)

hejsan hoppsan :D!!
jaaa, idag är det andra december och det är fortfarande jätte kallt :o många har pyntat finnt i deras hem, det är jätte fint tycker jag :D kommer också göra det (på lördag kommer vi göra de ;D) det har inte hänt nåt intressant  :( eller jo en sak xD jag och Josse har gjort sim gubbar haha xD två tjejer är lik oss och killarna är lik Andreas Carlsson och Erik Grönwall och sen min pojkvän Alexander :D! <3 haha Josefin tyckte om hur Andreas såg ut på imvu haha XD (tror hon blev lite små kär ;D) haha. men iaf ni får ha det gött och jag kommer ta bilder på dom så ni får se hur de ser ut :P. Aja hejdå  och kramiiss :DD!♥


Till josefin!♥
Josefin, du är världens bästa bästis älskar dej ! och jag älskar att spendera dagarna med dej har ALLTID roligt :DD! Du förstår mej alltid och vi är ju också lika på samma sätt :D! skulle inte önska nån bättre än dej för du är en bästis som duger på 1000000% haha det e faktiskt sant XD! jag kan alltid vara mej själv med dig och om jag skämmer ut mej framför dej så skrattar du (såklart XD) men det tycker jag e bra för då skäms inte jag xD ! men du är toppen josse :D och det vet du !! jag behöver  inte äns säga det  XD ! har bara haft bra minnen med dej och det kommer också fortsätta så :D!♥ tack för att du är en fin människa och att du finns i mitt liv , du är en sån vän som man vet att hon kommer alltid va vid min sida vad som än händer en vän som man kan lita på  ♥ du är en riktig fin person josefin och jätte söt :D! kanske andra inte förstår dej med kändisar vrf du är så galen i dom  eller så men jag gör xD jag förstår dej alltid :D ! du kan alltid få mej att skratta och jag kommer snart gråta haha xD blir tårögd för jag kan inte äns fatta hur jag kan hitta/ha en sån fin och underbar person som du josse! men vi har varit bästisar i ett år ! och vi har inte äns bråkat vi har äns inte varit sur på varandra haha ! det e sjukt men ändå grymt bra :D! för bästisar ska igentligen funka så (eller ) XD hade också en sjukt bra dag med dej josse :D!!! ♥ älskar dej :D hihi!!!



Michael Jackson - I´ll Be There♥


jag tycker att den här låten passar mej och josefin Perfekt!♥!



Bjuder på en gamal bild på mej och min söta och underbara josefin :D!!

Kommentarer
Postat av: JulleBulle

haha tjejen till vänster e sötast ;D

2010-12-02 @ 21:01:55
Postat av: Julle

lalalaaa få många kommentarer Ewiz

2010-12-02 @ 21:03:32
Postat av: Josefin Borgman

Aaaaaaaaaaaaaw, Evlina!!!!!!<3

Fy vad gullig du är! Jag kan inte göra något annat än att säga samma sak till dig!! Du är verkligen underbar, du är inte som alla andra!!



Jag älskar dig jättemycket!<3

2010-12-02 @ 21:40:01
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0